Fontos, hogy a leendő ügyfeleiddel való kapcsolattartásra – főleg, ha nem tudtok személyesen is találkozni – megbízható levelezőt használj. Semmiképp nem javasolt citromail, freemail, yahoo és egyéb hasonló levelezők használata. Az ingyenesen használható levélküldők közül a legmegbízhatóbb a Gmail.
Neked remélhetőleg már van Gmail levelező fiókod (ha nincs, akkor csinálj!), viszont nem biztos, hogy minden olyan funkcióját, lehetőségét ismered, ami egy távollevők közt zajló munkában hasznos tud lenni. Ebben a leckében a Gmail leghasznosabb beállításait és lehetőségeit ismerjük meg.
Nézd meg a videókat, és utána regisztrálj magadnak egy olyan Gmail fiókot, amivel ne iratkozz fel sehová. Így nem lesz tele kéretlen spam hirdetésekkel.
Figyelj oda arra is, hogy hogyan választod meg a fióknevet. Úgy válassz, hogy bárhova írhass róla – elég érdekesen veszi ki magát, ha pl. egy mucika23@… címről írsz pl. egy hivatalba…
Ha készen van a fiókod, állítsd be az automatikus aláírásodat.
Ha van olyan, amit sokszor, sokaknak szoktál megírni emailben, azt a szöveget készítsd el sablonlevélként.
Állíts be egy automatikus visszajelzést is: ebben arra figyelj, hogy elég általános legyen, hogy minden típusú érdeklődésre megfelelő válasz lehessen (példa szintén van az egyik videóban).
* Ez az oktatóanyag a Virtuális asszisztens leszek tanfolyam egyik része, így a videókban hallhatsz erre vonatkozó utalást. De természetesen a Gmail nem csak munkára használható, hanem a mindennapokban is.
(A videók hossza összesen 25,5 perc)
Aktuális ajánlataink
Aktuális tanfolyami ajánlatainkat megnézheted a gombra kattintva